• Hunor Magyar

A magyar közmédiát már Moszkvából szerkesztik?



Lehet, hogy egyenesen Moszkvából érkezett az utasítás a Fidesz által ellenőrzött magyar média szerkesztőinek. Persze az is lehet, hogy a magyar miniszterelnök személyesen tiltotta le annak a hírnek a közzétételét, ami egész Európát megrázta. Abból ugyanis megtudta volna a magyar nép, hogy Orbán szövetségesét, az osztrák szélsőjobboldal vezérét lebuktatták amint éppen elárulta a hazáját egy magát orosz oligarchának valló személynek.


A hazaáruló politikus lemondott és Ausztriában előrehozott választások lesznek. A magyar állami tévé Híradóiból, a fideszes média híreiből azonban kicenzúrázták az orosz kapcsolatot.

Abban a köztévében cenzúráztak, amelynek Kunigunda utcai székházát 2017 végéig többször is titokban használta az orosz állami propaganda tévé, az RT.


Heinz-Christian Strache magyar elvbarátai ugyanis már régen megkötötték a maguk piszkos alkuit Moszkvával.

A fideszes médiában azért hallgatják el a tényeket, mert rettegnek. A Putyin-hálózat öt ismert tagja, a magyar Orbán, a francia Le Pen, az olasz Salvini, a cseh Zeman és az oszták Strache közül egy lebukott.


Az első dominó eldőlt.